بنت مصر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

بنت مصر

منتديات بنت مصر ... منتديات كل العرب

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
المواضيع الأخيرة
» اثاث حدائق خارجي
هل ملابس البنت بتحكم على اخلاقها؟ Emptyالأحد يونيو 01, 2014 12:06 am من طرف الوكالة التجارية

» كراسي و ترابيزات مطاعم
هل ملابس البنت بتحكم على اخلاقها؟ Emptyالأحد يونيو 01, 2014 12:03 am من طرف الوكالة التجارية

» ازواج الفنانات وزوجات الفنانين
هل ملابس البنت بتحكم على اخلاقها؟ Emptyالأحد يوليو 24, 2011 4:41 pm من طرف زائر

» اظلكم شهر كريم
هل ملابس البنت بتحكم على اخلاقها؟ Emptyالأحد أغسطس 23, 2009 2:32 am من طرف انهار الجنة

» كراسى تحفففففة
هل ملابس البنت بتحكم على اخلاقها؟ Emptyالجمعة نوفمبر 07, 2008 11:28 pm من طرف سهر

» سجادجامددددددددددددددد
هل ملابس البنت بتحكم على اخلاقها؟ Emptyالجمعة نوفمبر 07, 2008 11:26 pm من طرف سهر

» سجادحمام روعة
هل ملابس البنت بتحكم على اخلاقها؟ Emptyالجمعة نوفمبر 07, 2008 11:17 pm من طرف سهر

» غرف نــــــوم ( للراحة معنى ) ..
هل ملابس البنت بتحكم على اخلاقها؟ Emptyالجمعة نوفمبر 07, 2008 11:15 pm من طرف سهر

» انتى فتاة جذابة [ادخلى واجتازى الاختبار]
هل ملابس البنت بتحكم على اخلاقها؟ Emptyالجمعة نوفمبر 07, 2008 6:16 pm من طرف سمسم

هل ملابس البنت بتحكم على اخلاقها؟

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ratOta
Admin
Admin
ratOta

انثى
job : طالبة جامعية
MoOoOod : الحمد لله كويسة
البلد : مصر وحاليا ليبيا

هل ملابس البنت بتحكم على اخلاقها؟ Empty
مُساهمةموضوع: هل ملابس البنت بتحكم على اخلاقها؟   هل ملابس البنت بتحكم على اخلاقها؟ Emptyالجمعة أغسطس 08, 2008 2:54 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
بسم الله الرحمن الرحيم
طبعا كلنا ياما بنشوف اختلاف فى الازواق والالوان فى اختيار الملابس بتختلف من شخص لاخر .
ياترى ملابس البنت بتحكم على اخلاقها وسلوكها ؟
يعنى انت لو شوفت بنت فى الشارع لابسة ضيق او قصير بتحكم عليها انها مش مؤدبة ومش محترمة ومش متدينة ؟
ولو شوفت بنت لابسة واسع طويل بتحكم عليها انها مؤدبة ومحترمة ومتدينة؟
ياترى اية الى يخلينا نحكم على الشخص من خلالة؟
ومش شرط ان البنت الى احنا بنتكلم عنها انها مش محجبة او لابسها خاليع جدااا لا ممكن يكون مش واسع اوى ولا قصير اوى بس مش اسدال يعنى ولا عباية ؟
ياريت تقولولى رايكم وبصراحة
وانا هاتكلم عن نفسى يعنى انا قبل ماتحجب كنت بلبس جيب قصير ونص كم وربع كم كمان وكنت بلبس ضيق لكن بعد ماتحجبت بقيت البس كويس شوية شوية
يعنى بدل مالجيبة عند الركبة بقيت البس جيبات طويلة شوية وكنت بلبس بيرمودا بعد كدة مابقيتش البس قصير خالص ولا بيرمودا
ورغم ان لبسى فى الاول ماكنش كويس لكن انا متدينة والحمد لله ومش بعمل حاجة غلط
وفى بنات كتير بتلبس لبس محترم جدااا رغم كدة هما مش محترمين خالص ولا يعرفوا حاجة عن الاحترام وانا قابلت النوعية دية كتير
انت لو شوفت بنت فى الشارع هاتحكم عليها باية؟
ياريت اعرف رايكم وبصراحة
ومشاركتكم

راتوتا
[/color]

عدل سابقا من قبل ratOta في الإثنين سبتمبر 08, 2008 3:11 am عدل 3 مرات
soso
عضوجديد
عضوجديد

انثى
البلد : مصر
علم البلد : هل ملابس البنت بتحكم على اخلاقها؟ Ae10

مُساهمةموضوع: رد: هل ملابس البنت بتحكم على اخلاقها؟   هل ملابس البنت بتحكم على اخلاقها؟ Emptyالإثنين سبتمبر 08, 2008 2:15 am

بسم الله الرحمن الرحيم
ملابس اى بنت بدل على البيئه الى هى منها وعلى اخلاقها بس اخلاقها هى التى تتحكم فى ارتدائها لملابسها والعكس غير صحيح بالمره ومع ذلك فان ليس للمظهر لدى البت والولد اى قيمه فالمظهر خداع
ولكن المهم هو التدين والالتزام بالعقائد الدينيه
مصرية كول بس على اصول
مشرف قسم
مشرف قسم
مصرية كول بس على اصول

انثى
MoOoOod : coOoOoOL

مُساهمةموضوع: رد: هل ملابس البنت بتحكم على اخلاقها؟   هل ملابس البنت بتحكم على اخلاقها؟ Emptyالإثنين سبتمبر 08, 2008 7:29 am

لا طبعا اللبس مش كل حاجة وبعدين انا قولتهالك فى المنتدى التانى كل واحد حر فى طريقة لبسة يعنى انا مثلا ممكن مكنش ملتزمة بالبس اللى انتو بتسموة لبس محترم بس الحمد للة انا محترمة وانا واثقة فى ان كل اللى حوليا بحترمونى لانى مبعملش حاجة غلط
اللبس مش كل حاجة
soso
عضوجديد
عضوجديد

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هل ملابس البنت بتحكم على اخلاقها؟   هل ملابس البنت بتحكم على اخلاقها؟ Emptyالثلاثاء سبتمبر 09, 2008 6:26 pm

انا مش قصدى عليكى انتى فاهمتينى خطا كل الى انا قولته رايئى وبصراحه ده مش بيقول ان انا قصدى عليكى انا بقول فى العام لو لقيتى واحده او اتنين من وسط عشره كويسين
مصرية كول بس على اصول
مشرف قسم
مشرف قسم
مصرية كول بس على اصول

انثى
MoOoOod : coOoOoOL

مُساهمةموضوع: رد: هل ملابس البنت بتحكم على اخلاقها؟   هل ملابس البنت بتحكم على اخلاقها؟ Emptyالأربعاء أكتوبر 01, 2008 5:45 pm

انا عارفة انك مش بتكلمى علية يا soso انا بردة بتكلم فى العام يا قمر واسفة رديت متاخر اووى
soso
عضوجديد
عضوجديد

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هل ملابس البنت بتحكم على اخلاقها؟   هل ملابس البنت بتحكم على اخلاقها؟ Emptyالخميس أكتوبر 02, 2008 3:14 am

عادى كلنا لها
المهم اننا صحاب فى المنتدى وفيش زعل بين حد عشان على طول متفهم خطا
ميرسى على ردك
قمر البلد دى
عضوجديد
عضوجديد

مُساهمةموضوع: رد: هل ملابس البنت بتحكم على اخلاقها؟   هل ملابس البنت بتحكم على اخلاقها؟ Emptyالجمعة أكتوبر 03, 2008 3:46 pm

بصى يا ريهام هو فى ناس كتير بتحكم عالبنت من لبسها بس مش ديما بيكون حكمهم صح بس لازم بردو البنت تحترم العادات والتقاليد بتاعة المكان اللى بتعيش انا عن نفسى ساعات بحكم عالبنت من لبسها بس مش ديما فى بنات بيبان عليها الاحترام مهما كانت لابسة بتبقى من تصرفاتها وكدة بيبان عليها يعنى
سهر
عضوجديد
عضوجديد
سهر

انثى
البلد : مصربالتحديدAlex

مُساهمةموضوع: رد: هل ملابس البنت بتحكم على اخلاقها؟   هل ملابس البنت بتحكم على اخلاقها؟ Emptyالجمعة أكتوبر 10, 2008 10:57 pm

شكرا لكى

وفعلا البنت او الشخص مش بيبان او بتبان من اللبس لكن البيئة هى الى بتحكم زى ما قالت قمر البلد دى

بس بعض الناس بتحكم على البنت من لبسها

هل ملابس البنت بتحكم على اخلاقها؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-